KOŠICKÝ KRAJ. „Keby bol toto raj dovolenkárov, už by tu boli tobogany,“ znie slogan, ktorý láka stráviť dovolenku napríklad na Turzovskom jazere v Košickom kraji.

"Dovolenkuješ na ... a zrazu: Je teplo, poďme sa kúpať. Pol hodinu sa osviežime v dopravnej zápche, potom sa opálime v rade na lístky a napokon sa rozcvičíme poldňovým hľadaním miesta na deku. Chceš tieň? Ľahni si pod tobogan, stromy sú nerentabilné. Najlepšie sa ochladíš v chlórovanej polievke z cudzích detí a džúsu za tri eurá, čo mali pred pol hodinou. Ešteže nie som v akvaparku, ale na Kraji sveta," rozpráva v prezentačnom videu východniar a stand-up komik Martin Hatala.
Spôsob, akým láka Krajská organizácia cestovného ruchu Košice Región Turizmus (KRT) ľudí navštíviť menej známe lokality Košického kraja, kritizujú na sociálnej sieti prevádzkovatelia horských stredísk a turistických služieb.
Napríklad zástupcovia Tatry mountain resorts (TMR) či Park Snow Donovaly.
Kampaň v príspevkoch označujú za štvavú a neférovú voči iným turistickým strediskám, ktoré by si v čase koronakrízy „nemali hádzať polená pod nohy“.
„Našli ste si nepriateľov na tom najnesprávnejšom mieste a útok na top turistické destinácie na Slovensku nepomôže nikomu,“ odkazujú košickej krajskej organizácii a žiadajú Ministerstvo dopravy a výstavby SR stopnúť jej financovanie.
Kampaň za 40-tisíc od agentúry z Bratislavy
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš