vec dokonca nadšení, o to lepšie.
Pri predstavovaní nového projektu predstavitelia tatranskej radnice uviedli, že "v rámci propagácie sa snažia osloviť každú domácnosť, zásobovať ju informáciami a vyzývať občanov, aby sa do projektu zapojili." Keď sme sa však medzi Tatrancami hľadali tie sľubované zásoby informácií, narazili sme na problém.
Okrem dvoch článkoch v mestských novinách sme neobjavili nič iné. No i tieto články boli písané "ťažkou technickou rečou". Ich štýl by sa hodil možno do prílohy diplomovky na technickej univerzite. Na oslovenie širokej masy ľudí s odlišnou hĺbkou záujmu o prírodu boli príspevky takmer nepoužiteľné.
Na propagovanie správnej veci netreba špeciálne peňažné fondy a nové pracovné sily. Stačí štipka kreativity a invencie. Napríklad ľudia, ktorí myšlienke separovaného zberu veria, by poháňaní svojím presvedčením urobili takú kampaň, že by len triesky lietali. A nemuselo by to vyžadovať žiadne závratné zdroje, na ktorých nedostatok sa komunálni politici tak radi vyhovárajú. Veci treba vedieť len trocha skoordinovať. Lebo kreatívnych zamestnancov či občanov mesto Vysoké Tatry veru má.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš