Poprado a Vysokými Tatrami a Popradom a Plavčom uvedeným vlakom predĺžila trasy až do Humenného a Zvolena. Pod Tatrami tak v súčasnosti moderné vlaky premávajú s menšou intenzitou a v nižšom počte.
PODTATRANSKÝ REGIÓN. Celkovo šesť motorových jednotiek, železničiari v niektorých prípadoch nahradili pôvodnými vozňami.
Moderné nahradili starými
Cestujúci, najmä tí medzi Plavčom a Popradom tak opätovne využívajú vlaky z predchádzajúceho obdobia. "Zdá sa mi nelogické, keď cestujúcim ukážu v nových vlakoch vysoký komfort, ktorý po istej dobe vymenia za staré zariadenia. Je v nich nevykúrené, zo záchodov ťahá smrad, no proste žiadna kultúra. Asi začnem častejšie cestovať autobusom," nechal sa počuť pravidelný cestujúci Ján z Podolínca.
Je tu najvyšší komfort
Podľa predstaviteľov ŽSS zmena neznamená nižší komfort pre cestujúcich. Naopak, tí si môžu viac pohodlia užívať aj v iných regiónoch. "Komfort cestovania v tatranskej oblasti je najvyšší zo všetkých regiónov Slovenska. Na tratiach Tatranských elektrických železníc jazdia nové súpravy a takisto aj v podtatranskej oblasti," poznamenal Miloš Čikovský zo ŽSS.
Autor: rin
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš