mohli vyjadriť svoju spokojnosť, či nespokojnosť s poskytovanými službami.
PREŠOV. "Nevedeli sme, do čoho ideme, lebo takýto spôsob zisťovania kvality poskytovaných služieb zatiaľ nezisťoval žiaden z úradov práce na Slovensku," uviedla riaditeľka ÚPSVaR v Prešove Alena Krištofíková. Obavy boli najmä zo samotnej reakcie ľudí. Viac ako dvetisíc odovzdaných dotazníkov nakoniec predčilo očakávania.
"Náš optimistický scenár počítal s návratnosťou do tisíc vyplnených dotazníkov," doplnil psychológ ÚPSVaR v Prešove Radomír Warošek. Prvé tri otázky v dotazníku sa dotýkali osobnostných predpokladov zamestnancov úradu. Viac ako 80 percent respondentov je spokojných s kvalitami osobného, či telefonického kontaktu s pracovníkmi úradu. Zvyšní respondenti sa domnievali, že poradcovia práce s nimi komunikovali neosobne. Ďalšia skupina sa ohradila proti nedostatočnému časovému priestoru.
Druhá časť otázok sa dotýkala profesionality poradcov. Takmer 80 percent ich hodnotí kladne dokonca, vysoko profesionálne. "Výsledky prieskumu nás milo prekvapili. Sme radi, že máme spätnú väzbu, reálne zrkadlo podľa ktorého môžeme ďalej zlepšovať úroveň kvality našich služieb," uviedla A. Krištofíková. To si myslí aj viac ako 20 percent opýtaných, podľa ktorých sú úradníci pomalí chýba im dostatok slušnosti.
Desať percent klientov úradu sa dokonca stretlo aj s neposkytnutím dostatočného množstva informácií. Preto museli úrad opakovane navštíviť, z čoho im vznikli ďalšie finančné náklady.
(jan)
Autor: Alexandrovci
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš