Prešov - V máji až septembri uskutočnil marketing Divadla Jonáša Záborského (DJZ) dotazníkový prieskum. Jeho cieľom bolo napríklad vyhodnotiť
Redakcia SME
Písmo:A-|A+ Diskusia nie je otvorená
vnímanie DJZ u verejnosti, zmapovať návštevnosť inscenácií a zistiť názor na cenu vstupného.
"Rozdali sme vyše desaťtisíc dotazníkov, bol umiestnený aj na našej webovej stránke," uviedla námestníčka Jana Dzurčaninová. Aby sa zvýšil záujem o ich vyplňovanie, motivovali ľudí desiatimi cenami. Hlavnou bol digitálny fotoaparát. "Návratnosť vyplnených dotazníkov bola úspešná," skonštatovala. Fotoaparát v žrebovaní vyhrala Mária Kaščáková z Prešova.
Výsledky ankety chce DJZ využiť na ďalšie skvalitnenie služieb a priblíženie sa k potrebám návštevníkov. "Ukázalo sa, že ľudia chodia do divadla maximálne dvakrát za rok. S cenou vstupeniek sú spokojní, v priemere stoja 155 korún," analyzovala výsledky námestníčka. Podľa ankety je zo žánrov najväčší záujem o muzikál a po ňom kraľuje komédia. "Najviac sa o našej ponuke respondenti dozvedeli z programového plagátu a z webovej stránky, aj z letákov doručených do domových poštových schránok. Zaujala ich aj plazma v historickej budove divadla, kde radi sledujú zostrihy aktuálnych repertoárových predstavení," dodala Dzurčaninová.