so zvláštnou požiadavkou. Zaujme ma. Podobne ako všetky veci, ktoré nezapadajú do vychodenej stopy. Rozpráva trochu chaoticky. Rozhovor zakončí vetou: "Ľudia zabudli ľúbiť! Chápete to? Neľúbia sa, neveria v lásku! A .... Opustila ma žena!" Zavesí ...
Nepredpokladám, že by sa v mojom prípade, niečo také naozaj mohlo stať. Jedine, že by som raz naozaj pracovala v reklamnej agentúre. Vlastne som len chcela povedať, že som včera naživo videla jednu nenápadnú, neklamnú kampaň.
Zbadala som ich na tržnici, pri stánku s ovocím. Nenápadne som ich pozorovala, aby mi neunikol žiaden detail. Hneď vedľa predávali slamienky zviazané do kytíc. Ona po nich prebehla očami, kým jej predavačka vážila jablká. On vytiahol päťdesiatkorunáčku a kúpil jej jednu kyticu. Pozrela naňho a nežne mu opravila golier na košeli. Chvíľu som sa ešte motala po tržnici, a keď som zbadala, že odchádzajú, šla som pomaly za nimi. Veľmi im to svedčalo. Šiel z nich životný pokoj. Taký ozajstný, nie ten hraný z "pilierových" reklám. Ruka v ruke mierili do cukrárne. Ju podopierala aj jedna šedá, francúzska kamarátka. Obaja boli zladení v béžovom tóne, len vlasy mali biele.
A ONA? Šla vedno s nimi. Tá, ktorá keď sa pestuje, vydrží na celý život. Svoje sny naživo, tak často nevídam. Ten slogan by mohol ostať. Neklamná kampaň na lásku...
(http://katarinamalikova.blog.sme.sk)
Autor: Katarína MALIKOVÁ
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš