mesto, uspela Slovenská autobusová doprava (SAD), a.s. Poprad.
"SAD ponúkla najnižšie prevádzkové náklady na kilometer a zvýšenie jazdného výkonu zo súčasných 340-tisíc kilometrov na 450-tisíc kilometrov ročne pri zabezpečení obnovy vozového parku," uviedla hovorkyňa primátora mesta Poprad Zuzana Pojedincová. Výšku prevádzkových nákladov na kilometer stanovila "sadka" na tridsaťtri korún. Zároveň sa zaviazala zakúpiť tri malokapacitné autobusy a zaradiť ich do prevádzky od januára budúceho roku. Taktiež prisľúbila, že
od mesta nebude požadovať viac než tri milióny osemstotisíc korún na úhradu budúcoročnej straty.
Okrem SAD predložili mestu svoje ponuky aj ďalší dvaja dopravcovia. O prevádzku popradskej MHD mali záujem Ivan Tudaj s Ondrejom Hybenom a Euro-Crv, P+P, s.r.o. Poprad. Ich ponuky však počítali nielen s vyššími prevádzkovými nákladmi na kilometer, ale aj s podstatne vyššou dotáciou z mestskej kasy na vykrytie strát.
Autor: pet
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš