popradského Pivovaru Tatran 1812. Trojica nový emblém, na ktorom pribudol rok založenia pivovaru, pokrstila zlatým mokom v sobotu popoludní v rámci Dňa otvorených dverí, ktorý pre širokú verejnosť pripravili pivovarníci z Popradu.
Ako povedal Jozefa Kantor z marketingového oddelenia Pivovaru Tatran 1812, zmenou loga chcú produkty spoločnosti priblížiť viac ľuďom z regiónu, kde má Tatran najväčší podiel na trhu.
Pivovar si mali možnosť milovníci tohto na Slovensku mimoriadne obľúbeného nápoja zvnútra možnosť pozrieť vôbec po prvý krát. Naplno ju využilo niekoľko tisíc ľudí. "Celkom sa mi to tu páči. Konečne môžem mojim deťom ukázať, ako sa varí pivo," povedal nám počas prehliadky varných kadí otecko z dvoma ratolesťami, ktorý do Popradu prišiel z Hranovnice.
Niektorí si naivne mysleli, že keď pivovar oslavuje, zlatistý mok sa bude čapovať zadarmo. Nestalo sa tak. Aj tí najväčší skeptici však uznali, že dvanásť korún za chladenú jedenástku a osem korún za pol litra limonády nie je veľa.
Pivovarníci pripravili návštevníkom bohatý kultúrny program. Na pódiu sa postupne vystriedalo niekoľko hudobných skupín na čele s Mlokmi a Pehou z Prešova. Milovníkov folklóru potešila zasa kežmarská Magura. Nechýbali ani súťaže v pití piva a tombola.
Akcia mala aj dobročinný charakter. Výťažok zo vstupného vo výške 20-tisíc korún putoval na konto popradskej nemocnice s poliklinikou.
Autor: olo
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš