1,6 milióna korún. Grant bol schválený v stopercentnej výške pre projekt Marketingová stratégia podpory komunikácie regiónu Stropkov.
"Hlavným cieľom je rozvíjať spoluprácu našej samosprávy s miestnymi organizáciami pomocou marketingových stratégií pre regionálne a miestne partnerstvá. Týmto chceme podporiť propagáciu regiónu a rozvoj identity aj na celoslovenskej úrovni, vydaním publikácií a vytvorením špecializovanej internetovej stránky," povedala Anna Knežová, vedúca odboru a školstva a kultúry mestského úradu (MsÚ), ktorý zastrešuje projekty.
Marketingová stratégia by mala napomôcť príprave projektov s možnosťou čerpania finančných prostriedkov z EÚ. V rámci ôsmich mesiacov trvania projektu je plánovaných osem tvorivých dielní (workshopov), kde by mali lektori odprednášať najaktuálnejšie témy a pripraviť ľudí na písanie projektov. Zmluva bola primátorom podpísaná koncom júna a ako povedala Knežová, tento mesiac začínajú - v prvej etape zrealizujú marketingový audit v regióne prostredníctvom dotazníkov.
"Týmto spôsobom chceme získať od obcí a podnikov podklady pre marketingovú stratégiu. Potom budú nasledovať školenia a workshopy."
Výsledkom projektu budú aj tri publikácie: Informačný bulletin o aktivitách v rámci projektu, publikácia o workshopoch pre školených a formou tretej publikácie bude prezentovaný Stropkov a región v oblasti regionálnej politiky a jeho infraštruktúry. Takáto publikácia mestu podľa Knežovej zatiaľ chýba. Spomenula, že v rámci iných projektov získali ďalšie granty vo výške 100 tisíc Sk na Turistického sprievodcu Stropkovom a okolím, ktorý by mal byť na svete do septembra tohto roka. "Rovnako bol podporený aj projekt na zakúpenie počítača pre mestskú knižnicu," uzavrela Knežová.
Autor: pas
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš