Ing. Peter Bratko zo združenia, to pri vypracovaní stratégie spolupracuje s univerzitnými odborníkmi.
"Spolupracujeme s inštitútom pri Univerzite Mateja Bela s katedrou cestovného ruchu. Výstupom realizácie projektu by mala byť nielen samotná stratégia pre širší región ale aj marketingová stratégia regiónu pre jeho celoročné využitie. Do projektu chceme bez akýchkoľvek podmienok zapojiť aj ďalšie regionálne združenia siahajúce až po gelnickú dolinu a obec Poráč," priblížil najbližšie plány združenia P. Bratko. Zároveň zdôraznil, že v rámci marketingovej stratégie regiónu má združenie zámer v spolupráci s akciovou spoločnosťou Plejsy, vytvoriť rezervačný systém so spracovaním sústavy zliav. Tá by umožnila ponúkať tzv. balíky služieb. "Táto idea bude prezentovaná aj na valnom zhromaždení Občianského združenia Združenie turizmu Krompachy," dodáva na záver P. Bratko.
Autor: šim
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš