Korzár logo Korzár Spiš

Na súťažnej prehliadke tvorby lokálnych TV staníc úspešní aj východniari

Martin (TASR) Najúspešnejšou televíziou na 6. ročníku súťažnej prehliadky tvorby lokálnych TV staníc WORKSHOP 2004 v Martine sa stala TV Handlová,

ktorej príspevky zvíťazili v troch z piatich kategórií. Porota hodnotila celkovo 88 príspevkov, ktorými sa prezentovalo 27 lokálnych televíznych staníc.

V kategórii reklama zvíťazil príspevok Dúbravskej televízie Futbal, druhé miesto získalo Videoštúdio Zemplín Michalovce za príspevok Hard Plus a tretie miesto TV Bardejov za príspevok Upútavka na televízne vysielanie. V kategórii spravodajstvo udelila porota prvé miesto príspevku TV Handlová Chlieb nekrájame, druhé miesto príspevku Zrušené halierové mince od TV Nové Mesto Bratislava a tretie miesto príspevku 29. február od TV REDUTA Spišská Nová Ves. V kategórii publicistika získala prvenstvo TV Handlová za príspevok Bez teplej vody, druhé miesto Infoštúdio mesta Dolný Kubín za príspevok Neporiadok okolo zastávky a tretie miesto TV Turiec Martin za príspevok Deložácie. Cenu za prvé miesto v kategórii Voľná tvorba si odniesla TV Bardejov za príspevok Kam?.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najčítanejšie na Spiš Korzár

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Na Marka oharka do jarka
  2. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  7. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  8. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 13 040
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 11 764
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 251
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 315
  5. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 112
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 894
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 127
  8. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 2 118
  1. Andrea Školudová: NOŽE v kuchyni a Feng Shui
  2. Janka Bittó Cigániková: Transakčnú daň musel nadizajnovať „totálny génius“
  3. Timotej Opálek: Baby Lasagna / Praha
  4. Viktor Pamula: Sociálny štát ? Vtip roka
  5. Ivan R. V. Rumánek: Chamás či Hamás?
  6. Martin Škopec Antal: Slovenská opozičná politika: "Nie je dôležité zvíťaziť, ale zúčastniť sa..."
  7. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  8. Juraj Tušš: Multipolárny svet a nový volebný systém.
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 519
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 179
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 67 847
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 239
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 575
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 693
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 376
  8. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 7 892
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Andrea Školudová: NOŽE v kuchyni a Feng Shui
  2. Janka Bittó Cigániková: Transakčnú daň musel nadizajnovať „totálny génius“
  3. Timotej Opálek: Baby Lasagna / Praha
  4. Viktor Pamula: Sociálny štát ? Vtip roka
  5. Ivan R. V. Rumánek: Chamás či Hamás?
  6. Martin Škopec Antal: Slovenská opozičná politika: "Nie je dôležité zvíťaziť, ale zúčastniť sa..."
  7. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  8. Juraj Tušš: Multipolárny svet a nový volebný systém.
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 519
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 179
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 67 847
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 239
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 575
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 693
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 376
  8. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 7 892
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu