týchto dňoch tzv. Hotline - horúcu linku.
Občania, ktorí sú z akýchkoľvek dôvodov nespokojní, či už s prácou pracovníkov ústredia a pobočiek, ich neochotou, zlým prístupom, alebo sú presvedčení o nesprávnosti vybavovania svojich záležitostí, môžu zavolať vždy v utorok a vo štvrtok v čase od 9. do 12. hodiny. na bratislavské telefónne číslo 02/59 248 482. Na tomto čísle sťažnosti a návrhy občanov preberú a zaevidujú pracovníci z oddelenia kontroly a sťažností Sociálnej poisťovne.
Títo zamestnanci budú podľa informácií hovorkyne Sociálnej poisťovne Andrei Kadnárovej venovať rovnakú pozornosť aj anonymným podaniam, pričom každé starostlivo prešetria.
Autor: pet
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš