zrušení osobnej dopravy na 25 regionálnych tratiach Slovenska. V telefonickom rozhovore pre Spišský denník KORZÁR som uviedol všetky argumenty svedčiace proti zrušeniu osobnej dopravy na trati Spišská Nová Ves Levoča (napr. preprava veľkého počtu cestujúcich v krátkom časovom úseku počas Levočskej púte, 110-ročná história tejto dopravy a spätosť mnohých ľudí s "Levočankou", pretrhnutie ďalšieho článku spájajúceho dve blízke spišské mestá Spišská Nová Ves a Levoča, dopad na pracovníkov železníc a pod.)
Okresný úrad v Spišskej Novej Vsi, odbor dopravy a cestného hospodárstva v spolupráci s Krajským úradom v Košiciach a príslušnými dopravcami vykonal pri príprave cestovných poriadkov ŽSR a SAD na obdobie 2001/2002 potrebné opatrenia. Okresný úrad zorganizoval 4 koordinačné porady za účasti všetkých zainteresovaných dopravcov a príslušných orgánov štátnej správy a samosprávy s cieľom zvýšiť počet cestujúcich vlakovou dopravou a čiastočne obmedziť počet cestujúcich autobusovou dopravou.
Článok v Spišskom denníku KORZÁR neobsahoval zmienku o aktivitách pracovníkov OÚ a KÚ na zachovanie osobnej dopravy na predmetnej trati. Moja odpoveď na otázku, aký dopad bude mať zrušenie osobnej dopravy na trati Spišská Nová Ves Levoča na dopravnú obslužnosť územia, znela žiadny, pretože je to pravda. To však neznamenalo, že ja ako vedúci odboru dopravy na okresnom úrade so zrušením vlakovej dopravy súhlasím. Práve táto odpoveď bola v článku uverejnená a vytvorila názor každého čitateľa na môj pohľad na spomínaný problém. Chcem zdôrazniť, že som so zrušením osobnej dopravy na trati Spišská Nová Ves Levoča nesúhlasil, nesúhlasím a nebudem súhlasiť.
Ing. Vladimír Matejovie, Okresný úrad Spišská Nová Ves
Autor: top
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš