množstva mítingov, na podporu kandidatúry našich komunálnych politikov, ktoré v drvivej časti prípadov nevybočia z tradičného rámca typickej predvolebnej kortešačky. Novinkou, resp. čerstvým vetrom v tohtoročnej predvolebnej kampani v Poprade však bola veľkoplošná obrazovka, ktorá sa "snažila spríjemniť" Popradčanom posledné dni kampane.
O šoty, v ktorých známe tváre slovenskej politiky a kultúry nešetrili veľmi pochvalných rečami na adresu jedného z primátorských kandidátov, však medzi domácimi nebol príliš veľký záujem. Medzi hlúčkami Popradčanov korzujúcich po námestí skôr rezonovala otázka, koľko vlastne takáto show stojí?
"Prenajatie veľkoplošnej obrazovky možno nie je najlacnejšie, ale je to značne dynamická forma reklamy a cena odráža aj veľmi veľké vstupné investície na jej obstaranie. Prvý deň prenájmu je vždy najdrahší, pretože zahŕňa aj položky na dopravu a rozostavenie aparatúry. Drahá je aj poistka. Spolu je to 150-tisíc korún bez DPH. Každý ďalší deň je výrazne lacnejší. Napríklad už ten druhý stojí "iba" niečo okolo 80-tisíc bez DPH," dozvedeli sme sa o všeobecných podmienkach prenájmu veľkoplošnej obrazovky v košickej spoločnosti Icos, ktorej aparatúra bola rozložená aj v Poprade.
S takmer totožnými informáciami sne sa stretli aj v iných agentúrach, ochotných sprostredkovať prenájom veľkoplošnej obrazovky. Cena však závisí aj od jej plochy a od toho akou technológiou je vyrobená. Napríklad v bratislavskej reklamnej agentúre Fan Studio nám ponúkli prenájom veľkoplošnej obrazovky rozmeru 4 x 3 metrov zloženú zo štyroch modulov v cene 75-tisíc korún bez DPH za prvý deň. Pri prenájme na viac dní nám sľúbili výrazný pokles ceny až na niečo okolo 20-tisíc na deň bez DPH.
Autor: pet
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš