Zatiaľ poslednou investíciou je nová syrárska linka a linka na plnenie nápojov od spoločnosti Tetra Pak, ktoré boli spustené do prevádzky v lete tohto roku. V budúcom roku plánuje preinvestovať ďalších približne 40 miliónov korún.
Cieľom investičnej stratégie Tatranskej mliekárne bolo posilnenie ťažiskového program produkcie, ktorým je výroba širokej škály plesňových syrov a kyslomliečnych výrobkov. Dnes kežmarský spracovateľ mlieka dodáva na trh 50 druhov výrobkov, pričom 14 z nich vzišlo z továrenských liniek tohto roku.
Pred niekoľkými týždňami začala tunajšia mliekáreň expedovať novú smotanovo-tvarohovú pena „Peťo", ktorá dostala meno podľa hokejistu Petra Bondru. Podľa Igora Wzoša z Tatranskej mliekárne je počin ich firmy odrazom snahy podporiť rozvoj mládežníckeho hokeja. Príprava mladých hráčov sa podľa všeobecne známych informácií stala v poslednom čase finančne veľmi náročnou. Mládežnícky hokej dnes sponzorujú predovšetkým rodičia detí, niektoré nadácie hráčov z NHL a čiastočne štát. Veľké slovenské firmy podporujú iba seniorské mužstvá alebo reprezentáciu. Cieľom ich projektu je vytvoriť priestor pre rast talentov v kategórií žiakov a dorastu, s tým aby dostali šancu všetky hokejové talenty a nie len deti bohatých rodičov.
Podľa I. Wzoša bude výnos z produktu Peťo rozdelený práve na tento účel cez nadáciu „Slovenské hokejové nádeje", ktorú spravuje Ján Filc.
Autor: pet
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš