V článku Toaletný papier za super cenu sme písali, že mesto Stará Ľubovňa odkúpilo od súkromníka mobilný stánok, ktorý sa po rekonštrukcii zmení na toalety a bude slúžiť fanúšikom na futbalovom ihrisku. Písali sme aj o tom, že pred istým časom spomínaný stánok ponúkala na predaj nemenovaná realitná kancelária v meste. Tá ho záujemcom ponúkala za nižšiu cenu, za akú ho napokon kúpilo mesto. Celá vec bola preto aj pre nás oprávnene záhadou. "Prečo dalo mesto viac, ako pýtala realitka?" Vo veci sme priniesli aj niekoľko logických vysvetlení, ktoré v čase uverejnenia prichádzali do úvahy. A to: a) kupovaný predmet je takej kvality, že vyššia cena je rozhodne namieste, b) cenový rozdiel je poďakovanie predávajúcemu za lacný tovar, c) rozdiel ide na charitu a mesto chce zostať inkognito, d) mesto nenápadne investuje do rozvoja realitnej kancelárie. Poznáte ešte niečo logickejšie a zábavnejšie?
Po našom fejtóne sa nám ozval zástupca NEMENOVANEJ realitky. Vraj aj keď boli nemenovaní, náš fejtón im uškodil a aj klienti sa na nich začínajú pozerať inak. V meste totiž tých realitiek veľa nie je a mnohí si vraj pamätajú, kto ten stánok predával.
Celú vec nám však obchodník objasnil. Vysvetlil, že ponuka stánku bola u nich za nižšiu cenu preto, lebo sa tak dohodli so zákazníkom. Ten však po čase dohodu s realitkou ukončil. Ďalší obchod tak išiel mimo realitku, teda aj určovanie ceny za stánok.
Inak ešte niečo. Dozvedeli sme sa, že o náš fejtón sa vraj zaujímali aj na magistráte. Musíme však dodať, že nás kvôli tomu nekontaktovali.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš