Objednala si spoločnosť, ktorá však nesplnila jej očakávanie.
HNIEZDNE. Magdaléna Pavelčíková sa v roku 2013 kvôli svojmu zhoršujúcemu sa zdravotnému stavu a stavu svojho manžela rozhodla vedľa hrobu svojho syna postaviť spoločný hrob pre oboch. Postavila im ho firma ešte v júni 2013. Na pohľad bola hrobka v poriadku.
Neskôr ju však čakalo nemilé prekvapenie. Keď majiteľka hrobového miesta prišla na cintorín, zistila, že jej nová hrobka je po dĺžke celá prasknutá. Keď sa M. Pavelčíková rozhodla kontaktovať majiteľa firmy, prisľúbil, že platňu vymení.
Zafarbená prasklina
Teraz, keď pred pamiatkou zosnulých prišla k hrobu svojho syna, ostala nemilo prekvapená z opravy.
„Šla som k hrobu s očakávaním, ako to bude urobené. Keď som to videla, bola som veľmi nemilo prekvapená. Dali sme si spraviť novú hrobku a čakali sme, že nám platňu s puklinou vymení, no on nám puklinu iba zafarbil. Veď sa z nás všetci smejú,“ posťažovala sa M. Pavelčíková.
Vysvetlila, že celá hrobka vyzerá, ako keby tam kamenár použil iba nejaký starý a nekvalitný materiál.
Kontaktovala majiteľa firmy s otázkou, čo im to na hrob dal.
„Po našich sťažnostiach to šiel opraviť, ale keď som videla, že jeho oprava spočívala iba v tom, že tú prasklinu zafarbil naspäť na sivo, veľmi ma to sklamalo.“
Nedostupné číslo
Po týchto informáciách sme kontaktovali firmu, ktorá mala podľa M. Pavelčíkovej pochybyiť aj my, no nepodarilo sa nám s ňou skontaktovať.
Opýtali sme sa však v inej pohrebnej službe, ako by postupovali pri rovnakej sťažnosti.
„Ak by sa takáto vec stala u nás, vymenili by sme platňu na pomníku. Samozrejme, ak sa po pomníku nechodilo, alebo ak by to poškodenie nebolo inak zavinené a bola by to naša chyba, vymenili by sme ho bez nároku na akýkoľvek honorár ešte v rámci záruky. Ak v spoločnosti niečo robíme a po roku sa to poškodí, tak to vymeníme,“ uviedol riaditeľ Pohrebníctva MP Miroslav Pješčák.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského regiónu nájdete na Korzári Spiš