Vodiči sa sťažujú na spaliny, ktoré cítiť pri prejazde 5-kilometrovým tunelom Branisko. Vzduch v tuneli akoby stál.
Cítiť spaliny a dusiť sa je rozdiel
Riešenie problému je jednoduché a aj v článku sa o ňom píše. Stlačte čudlík vnútornej recirkulácie. Kde ho v aute máte sa dozviete v návode na obsluhu. Som presvedčený že tie spaliny cítiť hlavne po prejazde starej tatrovky alebo avie ktorá dostala emisnú kontrolu za úplatok.Rada hodná génia,
ja ten čudlík vnútornej cirkulácie nemám, lebo moje auto takú cirkuláciu nemá. Je to aj uvedené v návode na obsluhu. A čo teraz?No čo asi?
Budeš musieť trochu smrádočku vydržať. Asi nebudeš veľká fajnovka keď jazdíš na vraku tak sa na nič nehraj :))ak vam vadi smrad v tuneli
tak si chodte cez priesmyk!to je asi najspravnejsia informacia
keby sa pustili na 100 percent obe portaly a vyduch tak to zerie nieco malo cez 1MW.tak ale povedzme si uprimne
bol to jeden z prvych tunelov (resp. prvy v takej dlzke) co sa tu staval, takze je pravda ze sa asi na nom ucili. Pocul som kadejake famy o tom ze osvetlenie ktore tam je vyhodili vo francuzsku z nejakeho tunela lebo nesplnalo EU normy a predali ho nam kde sme to namontovali do braniska (disclaimer :) - netrvdim ze to tak bolo... len ze som take nieco pocul).V tuneli smrdí
Tak to som sa s perlením hovorcu Jánošíka pobavil. Tomu už len uverí hádam len laik. Bez popisu technických dôvodov, ktoré tu už korektne uviedol iný diskutujúci, mám základnú otázku: A to z technických podmienok výstavby tunela, od projektovej dokumentácie, cez expertízy až po spustenie tunela do prevádzky nikto nerátal s nárastom automobilovej dopravy v jednej rúre??? K tomu by vedeli povedať technickí zamestnanci diaľničnej spoločnosti i hlavný stavebný dozor viac ako Jánošíkm vo svojich bláboloch. Mala by padnúť ešte jedna otázka: Kde sú tie rozkradnuté milióny existujúce na švajčiarskych účtoch bývalého GR SSC Matonoka + jeho ostatných kumpánov ktoré spravoval naviac pokladník SDKÚ DS. Ako skončilo (?) vyšetrovanie? Ako by sa NDS-ke zišli tieto milióny pri rozšírení druhej "rúry" tunela!!! Keď sme dopustili toto arogantné rozkradnutie prostriedkov, potom nech hovorca nekňučí nad technickými problémami odvetrania. Fico sa voľakedy v médiách dušoval, že tento prípad nenechá len tak. Sklapol. Asi prečo!?najlepsie riesenie?
napojit kancelariu operatora jednou dlhou rurou na tunel. keby ten chlap mal dychat ten smrad cely den, tak by nechal ventilatory bezat nepretrzite. teraz ma za ulohu udrziavat naklady co najnizsie a tak je tunel vetrany len prirodzenym sposobom cez vetraci tunel. ked ale kvoli urcitym teplotam a tlakom nefunguje prirodzene prudenie, tak je v tuneli smrad. len na dokreslenie spomeniem, ze jeden kamarat ktory tam pocas razenia tunela robil hovoril, ze ked mali vtedy v tuneli takyto smrad ako byva teraz pocas jeho prevadzky, tak im hygienici a bansky urad davali pokuty. ale teraz sa nic nedeje. som zvedavy ako hovorca Janosik bude vypravat ak tam dojde k fatalnej nehode vplyvom toho, ze niekomu budu od smradu vyfukovych plynov slzit oci alebo bude kychatže by tam ešte stale bolo
cítit smrad od tunelárov čo ho pri výstavbe vytunelovali ?Sudruhovia ,spaliny čo tam po nich ,hlavné je ,že mate zaplatené poplatky ,že ?Smrádeček, ale teplo.
Načo vetrať?ten tunel je teda odfláknutý
Keď nemá ani poriadny vetrací a odsávací systém. Riadny šmejd, len čo je pravda. Tak preto ho často musia uzatvárať. Som zvedavý, aké sú tunely v iných štátoch.