Korzár logo Korzár Spiš
Streda, 2. december, 2020 | Meniny má BibiánaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Cestujúci mrzli v nevykúrenom vozni s teplotou -5°C (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 > >>

Hodnoť

fuj, konkurenciu na nich!

Milujem ten prístup ŽSSK, kde jednoznačne ukazujú, za čo majú zákazníka. Príde vlak v ktorom sa nedá vydržať, tak vystúpite niekde, kde síce nechcete byť, ale ďalej vo vlaku byť nedokážete. A oni Vám veľkodušne vrátia zvyšok cesty, pričom nikoho nezaujíma, ako a za čo sa dostanete do cieľa alebo na štart. Jednoznačne spoločnosť, ktorej manažment chápe jej úlohu a význam. A že v tých vlakoch sa nedá cestovať vcelku často, môžem ako každodenný dochádzajúci potvrdiť.
Mimochodom, vedeli ste, že keď si kúpite miestenku na konkrétne miesto v rýchliku, vôbec to neznamená, že máte vo vlaku na to miesto nárok? Potom, keď príde konkurencia, tak bude ŽSSK vyplakávať...
 

 

No s tou miestenkou mi to vysvetlte..nacestoval som sa uz vlakom dost ale nikdy ma nikto nevyhodil ak som mal miestenku:)
 

 

dotycny mal zrejme na mysli asi to, co sa stalo mne. kupil som si miestenku, avsak dany vozen mal poruchu, preto ho do supravy nezaradili a na ine miesto som uz narok nemal.

Ad p. Subrtova: "...nastavenie tepelnej pohody (kúrenie, chladenie, vetranie) vo vozňoch je automatické prostredníctvom programovateľného regulátora....V interiéri vozňa aj zvonka sú rozmiestnené tepelné snímače..."
p Subrtova, vy ste sa niekedy boli v tych starych vagonoch pozriet, ze mate odvahu toto rozpravat?

preco si vsetci hovorcovia na Slovensku myslia, ze vsetci okrem nich zerieme seno ? Alebo ich to bavi trepat taketo sprostosti? Sak hovorca, to je nieco ako novodoby rozpravkar...
 

 

No mne sa to stalo trikrat..raz ma posadila na nove miesto :)a raz som siel tak ze bolo plno tak som siel do prvej triedy :)
a raz som musel ostat stat lebo bol rychlik uplne plny ...
 

 

Ja chodim v takych pripadoch vzdy rovno do 1. triedy. Ziadny cvaklistok ma odtial nikdy nevyhodil - akurat raz za cas niektory trochu ohrna nosom, ze ci by to neslo aj inak. Ja na to reagujem tak, ze ked ma dovedie k mojmu ZAPLATENEMU miestu, tak potom pojdem tam, na co uz nebyvaju dalsie namietky.
 

=))

cvaklistok? =D ... som parkrat cestoval vlakom, BA-ZV, a taka blondinka vysoka robila cvaklistku =) celkom cica =)))
 

:-))

No ono takých cíc je dosť po vlakoch :-)
 

 

No mne sa pre zmenu stalo ze nezaradili 1 triedu :).
 

mne sa stalo

že rýchlik bol tak preplnený, že za prvú triedu som mohol cestovať na wécku prvej triedy ...
človek nemá na výber, keď ide na letisko - lietadlo nepočká ...

na tento prístup ZSSK pomôže len HROMADNÁ ŽALOBA

keby sa samozrejme našlo dosť ľudí, ktorí nemajú v hlave vánok a trošku sebaúcty...
 

počiatekova istota

ke)d padne most a nikomu nič sa nestane, tak určite aj zo zamrznutym vagonom Fico dostane svpoj hlas od blbého vychodniara!!!
 

Šubrt rozprávky

Šubrtová vysvetlila, že nastavenie tepelnej pohody (kúrenie, chladenie, vetranie) vo vozňoch je automatické prostredníctvom programovateľného regulátora.
....
Rozprávky starej matere. Mal som tiež tú možnosť cestovať kedysi ranným rýchlikom z Košíc do Bratislavy a napriek tomu, že bol začiatok septembra, sústavne nám vháňalo mrazivý vzduch. Pri reklamovaní sprievodkyni nás informovala, že ona s tým nič nemôže urobiť.
Premrzli sme ako divé svine na sibíri. Ja síce cestujem len občas, ale spolucestujúca študentka podotkla, že zo západu na východ a späť to nebolo vôbec po prvý raz čo takto premrzla a takmer v mrazenom stave vystúpila ešte pred žilinou.
Od tej doby si viac miestenku nekupujem.
 

 

to si zasluzi tender...
 

Neschopny manazment ZSSK

Na obranu este nezorientovanej novej hovorkyne ZSSK by som rada podotkla, ze prechod od bulvarnej novinarky Noveho casu k serioznej funkcii hovorkyne nejaky cas trva. Tie hluposti, co tam potarala len svedcia o tom, ze je uplne mimo. Este par takychto trapnych vyjadreni a opatovny navrat k bulvaru ju zarucene neminie... Totalne neschopny manazment ZSSK na cele s generalnym riaditelom Gaborom by mal niest zodpovednost za vsetko, co sa deje v tejto spolocnosti s dopadom na kulturu cestovania a image firmy. S tym priamo suvisi katastrofalny pokles trzieb ZSSK takmer o 10%, co je dosledok nezvladnutia manazovania firmy a zle nastaveneho grafikonu, za co nesie osobnu zodpovednost riaditel Sekcie zeznic MD Kubacek, za ktoreho sa uz hlada nahrada. Podobne by mal minister postupovat aj v pripade vymeny neschopneho vedenia ZSSK. Mozno by vsetkych topmanazerov bolo treba posadit do nevykurenych starych voznov, nech na vlastnej kozi skusia, co znamena cestovanie vlakom na slovensky sposob a dopriat im tu moznost, aby im cestu sprijemnovala aj "vysokokvalifikovana" hovorkyna odchovana bulvarom, ktora sa ich pokusi presvedcit o existencii akehosi "programovatelneho regulatora tepelnej pohody"...
 

 

no ja nechápem Tvoje rozhorčenie!!! veď keď sa Ti nepáči - vystúp a choď peši!!! normálka!
vieš kedy by sa situácia naozaj zmenila? keby cestujúci platili za cestovanie až v cieľovej stanici... ale takto - zaplať a drž hubu, buď rád, že sa vezieš!!! to by sa v Rakúsku stať nemohlo - a to som sa tu už dosť nacestovala... je to naozaj o zodpovednosti!
 

 

neviem ako v rakusku ale v nemecku su drahy aj verejna doprava v pohode, krasne vozne vsetko nacas ale ... aj pre nemcov nielen pre cudzincov su brutalne drahe ... mesacnik na 4 zony stoji 125 euro ... a to hovorim o mestskej doprave , preto pokial nejdem vyslovene do centra je casto lacnejsie ist autom lebo tam a spat ma to stoji 10 euro verejnou dopravou ...
 

ale ved ako to ...

ked tam je tak lacny zivot :)))
 

 

V Anglicku sme cestovali asi 200km do Londyna.Listky na zrychleny vlak sme si objednali cez internet a prisli nam postou.Na velkej zel.stanici,bola jedna pani v okienku na informacie a jeden pan pri vstupe na peron a samozrejme obchody.Vozne sa mi zdali o cosi uzsie ako na Slovensku.Sedenie bolo ako v autobuse a zo dve-tri stvorky.Nad kazdym oknom bol display s cislom sedacky,kde bolo oznacene,ci je rezerve.V tom case nefungoval a nase miesto bolo obsadene,tak nas sprievodcik okamzite presunul do I.triedy.Pocas cesty vo vsetkych supravach predavali obcerstvenie.Za dve hodiny sme boli v Londyne.Cestovanie bolo max.pohodlne,teplo/februar/,cestovne nas stalo pre 3 osoby spiatocny listok menej ako 100libier.Uz si nepamatam.Cestovanie vlakom,ci autobusom je tu drahsie ako autom.Vlak sme si vybrali,lebo sme si chceli urobit vylet do Londyna a autobusom cesta dlhsie trva.Okrem toho cesta vlakom bola pre mojho syna zaujimavejsia,lebo v meste uz neraz cestoval roznymi autobusmi/aj poschodove/.Ked porovnam zo slov.vlakmi:cestovanie pohodlnejsie,zariadenie vozna bolo ako nove,vratane potahov,cisto,zel.stanica bola bezpecnejsia,dostal sa tam len ten,kto mal listok.Sluzby,ktore su samozrejmostou pre zakaznika.Ak spolocnost pochybi,alebo je zakaznik pravom nespokojny,vrati cestovne aj s nahradou.
 

 

No aj v Rakusku mrznem dost casto vo vagonoch OEBB. Najteplejsie je iba v push/pull vagone (kde je masinfuhrer) a inak zima.
 

Hm..

Hm, Laco, možno že by na začiatok stačil zásah hygieny. No na druhej strane štát veľmi váhavo udeľuje pokuty svojim vlastným podnikom, čo neplatí len o hygiene....
 

nesmieme byť rozmaznaní

Berte to pozitívne, príprava na dobu ľadovú je tu. Rusi si to už ani nevšímajú. Príroda bude taká krutá ku nám, ako my ku nej, tak sa netreba pohoršovať, ale sa na to pripraviť.
 

1 2 3 4 5 6 > >>

Najčítanejšie na Spiš Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop