Korzár logo Korzár Spiš
Štvrtok, 3. december, 2020 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pasažieri z havarovaného autobusu tvrdia, že šiel rýchlo (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

 

Čo som vravel inteligent šiel nezodpovedne rýchlo a s letnými gumami. Hovorím z JRD ich berú hned na autobus A môj názor je taký , že každý uchádzač o vodičský preukaz by malpodstúpiť psychotesty. NOBLES LINE - GRC. spoločnosť čo nemá na zimné gumy nemá právo sa nazývať nobles. ODPORÚČAM CESTUJÚCIM V AUTOBUSOCH , PRE VLASTNÚ BEZPEČNOSŤ ABY PRI porusovaní predpisov sami volali z autobusu políciu a samozrejme prevádzkovatela a nebáli sa upozorniť priamo vodiča. Aj mňa pred pár rokmi viezol jeden ***** taxikár 120km/Hce mesto deb... VIP taxi.
 

 

Pre Tvoju informaciu - psychotesty a zdravotna prehliadka je povinna pre kazdeho uchadzaca o vodicsky preukaz skupin C, D, E - takze ich asi urcite mal. A do veku 65 rokov ich treba opakovat kazdych 5 rokov. Po dosiahnuti veku 65 rokov kazde 2 roky. Okrem toho musi vodic skupin C,D,E kazdych 5 rokov absolvovat preskolenie a skusky na Kvalifikacnu kartu vodica.
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

Čudujem sa ti

že ešte žiješ v tejto žumpe a že si si ešte nevybavil takýto papier aby si nám ukázal ako šoférovať poschodový autobus vo fujavici o štvrtej ráno. No a ešte nám sem daj niečo o českej žumpe. Odtiaľ bol autobus a vodiči.
 

A aby sme nazabudli

na ten belgický autobus čo havaroval vo Švajčiarsku pred 2 rokmi a zahynulo 22 ľudí... Niečo o belgickej žumpe by sme si prečítali kde si "takýto papier´" (vodičák na autobus) vybaví každý Carmine Amitrano....
 

Psychotesty

by mali robiť aj účastníci diskusií.
 

 

Možno by stačilo žiadať pri registrácii do diskusného fóra okrem vyplnenia elektronického formulára aj zaslanie fotokópie občianskeho preukazu.
Tak ako to robia napríklad na idnes.cz...
Ten pocit anonymity totiž často robí svoje.
 

 

ja nemam pocit, ze pocit anonymity ma opravnuje sa spravat ako blbec :D
A ak mas chut zverejnovat svoj obciansky preukas, s chutou do toho. Ja tu potrebu nemam...
 

 

Niektorý ten pocit asi majú.
No a zverejnovať občiansky nemám chuť ani ja redakcia je (dúfam) povinná tie osobné údaje chrániť.
Ale aby som bol úprimný zatial som tam nič neposielal.
Keby chceli len meno tak OK , ale rodné číslo a číslo OP posielať mailom mi moc tiež moc nevonia.
 

 

Jedna vec je ze siel rychlo co asi bola pricina havarie, ale over si co pises, lebo mal zimne pneumatiky na hnanej naprave a na ostatnich vodiacie cize zbytcone (co je presne podla predpisov).
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

vyjadrenie noblessline

www.facebook.com/noblessline?fref=nf
 

 

Ked idem s krstnou medzi obcami podla tachometra 90 km/h, tak idem podla nej rychlo. Nemyslim si, ze profesionalny vodic by riskoval ist rychlo na zasnezenej ceste hlavne ked ma za sebou kopec ludi. Skor si myslim, ze stav vozovky sa zmenil na tolko, ze jeho mozno pohodova rychlost bola privela. Ale nechapem, preco sa na to ludi pytaju, ked mame tachograf.
Btw.. Mali tie dve osoby pas? Asi nie. Vacsina ludi nan prdi, hlavne ze na prednych sedadlach bol pas od nepamati.
 

 

konecne rozumna reakcia. kiezby tolko rozumu v clanku bolo - dat do nadpisu "svedectvo" driemajucej zeny je, jemne recuc, neprofesionalita. sme = bulvar (zatial nie uplne, ale mesiac po mesiaci viac)...
 

 

V tomto prípade pásy má celý autobus: http://www.noblessline.cz/gale... Veď by zrejme nedostal ani homologáciu.

Iste je i tam problém, sme nedisciplinovaní. Personál linky údajne vždy vyzýva cestujúcich k pripútaniu (je za to i zodpovedný), no podľa info od cestujúceho linkou, že on sám tak činí ako jeden z mála spolucestujúcich. Iste by nezachránili a neochránili každého pri takomto náraze, no rozhodne zásadne pomohli. Duplom keď nie je šanca, aby sa cestujúci možnú zrážku zaregistroval a pripravil sa buď vzopretím, alebo či už len napätím svalstva, je v nej takmer vždy úplne pasívny, osobitne v noci. Tu je rizikový náraz aj pri rýchlosti omnoho nižšej ako 40 km/h.

O rýchlosti ako uvažuješ, jednak tachograf a na druhej strane ani nemal prečo sa hnať, čo býva často dôvod rýchlej jazdy pri meškaní busov, išiel presne na čas. No taktiež presne to miesto je dosť rizikové, i keď ho zohľadňuje výrazné zníženie rýchlosti, v daných podmienkach času nehody zrejme to nestačí. No ktovie, čo presne malo vplyv na nehodu, aká okolnosť u vodiča. Preto má zmysel o okolnostiach písať len po prešetrení nehody. Tu v článku je to ťažiskovo o príbehoch cestujúcich.
 

išiel presne na čas

práve to dokazuje, že išiel rýchlo celu trasu minimalne na Slovensku. V piatok na celom Slovensku bola na cestach kalamita, a žiaden vodič, tobôž profesionalny, sa neženie po takých cstách ja deboš. Teda ak išiel podľa cest.poriadku presne, musel to po celej ceste hnať akoby bola cesta len mokrá. Nakoniec podľa tachografu sa dá analyzovať štýl jazdy vodiča - profesionala počas celej jazdy.
Zrovna v piatok navečer som išiel os.autom na ceste 1/50 od Drietomy a jeden "profesionál" autobusár bol na mne nalepený zopár metrov a tlačil ma pred sebou.Cesta bola šmyklavá od vyjazdeného smehu v kolajách a os.autá išli cca 40km/h, pretože ich v tých kolajách hadzalo z jednej strany na druhu. No a prave profesionali v busoch a kamionoch su vtedy majstri umenia, lebo predsa im sa ide s tymi tazkymi autami nepomerne lepšie. Ibaže pri probléme su nasledky fatálnejšie.
To že nejaký bus vodič najazdil milion km este neznamená, že nie je baran, skrátka to na tom milion dvadsiatom piatom kilometri prepískol. Ale na druhej strane treba tiez spomenut, ze majitel busu vodičov nahana, pretože za meskanie musi dat cestujucim kompenzacie.
A tym pneu - sice presne podla predpisov, ale tie ich "vodiace pneu" v tomto pripade ten bus bohužial "naviedli" skoro presne.
 

Kompenzacie za meskanie

sa davaju pre ine priciny, ked je besne pocasie tak je to nie chyba prepravcu.
 

 

citali ste fb nobless line?

prihlasil sa im svedok, ktory siel po nehode 2min za nimi.. vraj tam na zjazde bola octavia s narazenim naraznikom, vystraznymi a odpalenym spatnym zrkadlom, 4 mlady zraneni

zevraj autobus sa siel vyhnut octacvii, dostal smyk, a uz to nevyrovnal. takze, kludne tam mohlo byt dalsie auto.

ja som vcera siel KE.HE, no problemo, a vecer KE-Cana, a uz ma tak skrizilo na jednom mieste, a to som citil ABS, ESP a neviem co vsetko, na palubovke blikali vsetky el. stabilizatory, auto aj tak v jednej chvili bolo takmer kolmo k ceste.. staci ze tam bola nammra, pribrzdil kvoli octavii skor - tam nebol roztopeny lad sneh po predoslych autach, chytil smyk a kolesa dostali aquaplaning a bus uz nedokazal skorigovat. ano, niekto bude namietat ze bus je tazky, vaha ho vrati spat ko kontakte s cestou ale nie, nevrati tak rychlo ako si laik mysli.
 

Takze:

1- kde je ta oktavka?
2- kde su zraneni z tej oktavky
3- mal vypyte a preto zdrahol z miesta nehody? nie je to habadura z Nobless line?
4- chlap siel podla grafikonu v hentom pocasi, ktory je ale naladeny na suche cesty, takze siel tak, ako by bol na suchej ceste, nie?
5- nobless line drista, ze u autobusov maju byt zimne gumy len na hnanej napravave. NIE! musia byt na vsetkych!
 

 

http://spravy.pravda.sk/domace...
http://www.cas.sk/trasa#

ako je mozne, ze polici usla tato zasadna vec, je neuveritelne.. neverim, ze ani jeden cestujuci si to nevsimol,
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie na Spiš Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop