Korzár logo Korzár Spiš
Piatok, 4. december, 2020 | Meniny má Barbora, BarbaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zosunutý most v Tatrách spojazdnili, vlaky jazdia bez obmedzení (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

práve som z VT prišla

Hlavne by mali vybudovať aj 2. koľaj. Práve som prišla z Vysokých Tatier, návštevnosť je neskutočná a to Slovensko zďaleka nevyčerpalo svoj turistický potenciál. Vo V.T. tento rok tvorí pomaly polovicu návšteníkov zahraniční turisti.

Hodinové intervaly Tatranskej električky nepostačujú, práve preto treba vybudovať aj druhú koľaj, ktorá poslúži aj pri výlukách. Inak , všimla som si, že miestami je koľaj uložená úplne na hrane svahu, nečudo že pri veľkých zrážkach je trať zaťažená.

Terajšie koľaje boli vybudované ešte za socializmu, nastal čas na ich rozšírenie, je to už nutné. Nielen prežierať zisk, ale aj investovať (aj do nových nástupišť a elektronických tabúľ).

PS: Za mňa máte veľké plus, že ste to stihli tak rýchlo opraviť, lebo tá hodinová cesta s dvojmi prestupmi z Tatranskej Lomnice na štrbské Pleso bola peklo. Fakt sme si nadávali že sme tam nešli autom (a asi nie jediní).
 

určite za socializmu?

Nie náhodou ešte za prvej republiky?
 

kapacita

Dobre, možno máš pravdu. Ide ale o to, že došlo k výraznému nárastu turistov vo Vysokých Tatrách, treba rozšíriť kapacitu Tatranskej električky.

Je neskutočné, koľko tam pribudlo turistov. Včera, keď sme boli v Belianskej jaskyni, keď sme ochádzali, bola tam fronta na lístky cca 500-700 metrov, takže čakali na vstup do jasykne min. hodinu, niektorí turisti to radšej vzdali.

A čo sa týka žezeníc, tie boli fakt plné,naviac v niektorých staniciach (napr. Nová Lesná, pekná vyhliadka...) nie sú predajne, nečudo keď sa vás turista spýta kde ste si kúpili lístok. ŽSR by malo na zástavky kde nemá predajne dať predajné automaty (naša odpoveď bola: jazdite načierno, aj tak je plno, ako by sa revízor pretláčal:-). ŽSR tak prichádza zbytočne o peniaze.
 

Kapacita TEŽky

Električka na Štrbské Pleso jezdí od roku 1912. Rozložení stanic a výhyben by i dnes vyhovělo kratšímu intervalu, ale TEŽka nemá dost souprav. Vlaky by musely být složené aspoň ze tří jednotek místo dnešních dvou. K tomu by se musely prodloužit koleje ve stanicích. Navíc nové soupravy mají menší kapacitu, než starší, už zrušené soupravy.
 
Hodnoť

A čo ostatné mosty?

A čo ostatné mosty, na ktorých bola vykonaná revízia rovnako, ako na tomto, ktorý spadol? Nikto ich odborne neskontroluje? Nikto nepreskúma, ako je možné, že most, na ktorý bola pred nedávnom vydaná revízia spadol?
 

nespadol,

časť zvršku sa vplyvom vody a podmáčania zosunula ,ak tomu rozumieš...
 
Hodnoť

tu vidno kto ako musí pracovať,

uradník ti žiadosť vybaví za 30 dní ,ba 60 dní,chlapci opravili most za 7 dní....netreba k tomu už nič dodať...
 
Hodnoť

jazdia

len jazdci na koňoch. Gadžove
 


Najčítanejšie na Spiš Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop